قوانین و مقررات سایت 

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین

کاربرگرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب سایت فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین از سوی کاربر است . لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ،جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب میشود.

قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین منطبق با قوانین جمهوری ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه ها و خدمات فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود در سایت ثبت نام کرده است و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین اقدام میکند.

سیاست های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند . فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هزچه مطمئن تر و امن شدن استفاده شما از سایت را ، توسعخ دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی کشتیرانی رابین مارین ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.