سرویس حمل دریایی به آکلند نیوزلند

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

آکلند نیوزلند از جمله بنادر کشور نیوزلند است که اغلب تجار بزرگ ایرانی و مهاجران، بدنبال تجارت و مبادله کالا بصورت دریایی با آن می باشند . کشتیرانی رابین مارین، بعنوان مالک کانتیرهای 20 فوت، 40 فوت، 40 فوت یخچالی، فلت رک، اوپن تاپ ارائه کننده سرویس حمل دریایی به آکلند نیوزلند بصورت ارسال از دبی میباشد .

بندر اوکلند

اوکلند دارای دو بندر تجاری (به جز ترمینال های کشتی های عبوری) میباشد . یک بندر بین المللی کانتینری در اوکلند و یک بندر منطقه ای در Onehunga .
همچنین یک پورت داخلی ( ترمینال های reshipment بدون دسترسی مستقیم دریایی ) که به تجارت ملی حمل و نقل در ویری، واقع در اوکلند جنوبی وجود دارد. در این تاسیسات، شرکت بنادر اوکلند ، حدود 550 کارمند تمام وقت را استخدام کرده است تا در تمام ساعات شبانه روز بتواند عملیات بندری را بدون وقفه انجام دهند. بنادر آکوکلند با قدمت 176 سال ، نقش مهمی در اقتصاد اوکلند ایفا کرده است. اوکلندی ها و نیوزلندی ها نیازمند این بنادر مهم هستند.

ارسال بار به مومبا

بندر آکلند نیوزلند

این بندر مرکز اصلی واردات کالا به نیوزیلند و بزرگترین و پرجمعیت ترین بندر نیوزیلند است که در سال حدود 1 میلیون کانتینر را جابجا میکند. درگزارش مالی سال 2014/15، بندرهای اوکلند همچنین 5.9 میلیون تن از محموله های غير کانتينری، از جمله 243000 خودرو را جابجا کرده اند. همچنین این بندر ،مهمترین بندر کروز نیوزلند نیز بحساب می آید. که بطور سالانه بیش از 90 کشتی کروز را مدیریت می کند و ار هر سفر کشتی حدود 1.5 میلیون دلار سود عاید اقتصاد محلی می شود.
بنادر آکلاوند 100٪ متعلق به شورای سرمایه گذاری آکوکلند است و سود حاصل از آن در خدمت رشد اوکلند است.

شهر اوکلند

اوکلند پرجمعیت‌ترین شهر در کشور نیوزیلند است. پایتخت این کشور ولینگتون می‌باشد. جمعیت اوکلند با احتساب حومه بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر است. جمعیت مرکز شهر اوکلند خود به تنهایی قریب به چهارصد و پنجاه هزار نفراست. ماناکائو، نورت شور و وایتاکره از حومه‌های مهم شهر آوکلند هستند که هر یک به تنهایی جز پر جمعیت‌ترین شهرهای نیوزلند هستند. بیشتر ایرانیان مقیم نیوزلند در این شهر اقامت دارند. در کل میزان مهاجرهای خارجی در اوکلند بیشتر از سایر شهرهای نیوزلند است. شهر اوکلند دارای بزرگترین بندر در نیم کره جنوبی است. این شهر بالاترین سرانه قایق‌های بادبانی در جهان را داراست و یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است.