ارسال بار دریایی به تورنتو کانادا

مشاوره رایگان برای ارسال بار به کانادا و فریت بار کانادا

در این مطلب درباره ارسال بار به کانادا و هزینه و قوانین فریت بار به کانادا به صورت هوایی و همچنین ارسال بار از ایران به کانادا با کشتی از بندرعباس بصورت یک پکیچ کامل را با هم بررسی میکنیم.

ارسال بار به کانادا با کشتی بصورت دریایی غالبا به شهر های تورنتو، مونترال، هالیفکس و ونکوور انجام میشود ولی فریت هوایی بار در حال حاضر فقط برای مقاصد تورنتو انجام پذیر است( بخاطر شرایط کرونا)

خدمات مشاوره ما شامل اعلام نرخ حمل دریایی ، هزینه فریت بار به کانادا ، هزینه ارسال بار به تورنتو می باشد تا مشتریانی که قصد ارسال بار به کانادا را دارند بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند .

برای استعلام قیمت حمل و اخد مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره های شرکت 91077989-021 و یا ارسال ایمیل در همین صفحه با ما در تماس باشید .

ارسال بار به تورنتو کانادا 

بندر تورنتو، یکی از بزرگترین بنادر داخلی کانادا، در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. بندر تورنتو در فاصله چند دقیقه از مرکز شهر تورنتو، از سال 1793 به عنوان دروازه تورنتو به دریاچه سنت لارنس و بنادر دریایی در سراسر جهان خدمت کرده است.

این بندر به طور ویژه مقصدی برای بارهای فله میباشد .یک ویژگی مهم شهر تورنتو اتصال به چهار راه مسیر هوایی ، ریلی ،زمینی ، دریایی میباشد. بندر تورنتو علاوه بر حمل محموله های تجاری، از کشتی های کروز و مسافران نیز که از سراسر جهان به آنجا سرازیر شده اند ،از طریق ترمینال کشتی کروز استقبال می کند.

مدارک لازم جهت ارسال بار به تورنتو چیست ؟

شرکتی که به عنوان گیرنده بار در کانادا معرفی میشود باید اطلاعات ثبتی ، اطلاعات تماس و آدرس ، شرح فعالیت شرکت خود را در اختیار شرکت حمل قرار دهد .
شرکتی که به عنوان فرستنده بار در ایران معرفی میشود نیز باید اطلاعات ثبتی ، اطلاعات تماس و آدرس ، شرح فعالیت شرکت، HSCode کالا ،Packing List کالای خود را در اختیار شرکت حمل قرار دهد .
برای ارسال بار تجاری نیاز به کارت بازرگانی می باشد. در صورت نداشتن کارت بازرگانی ،میتوانید از شرکت های بازرگانی در این مورد کمک بگیرید .

مدارک لازم جهت ارسال بار به تورنتو چیست ؟

شرکتی که به عنوان گیرنده بار در کانادا معرفی میشود باید اطلاعات ثبتی ، اطلاعات تماس و آدرس ، شرح فعالیت شرکت خود را در اختیار شرکت حمل قرار دهد .
شرکتی که به عنوان فرستنده بار در ایران معرفی میشود نیز باید اطلاعات ثبتی ، اطلاعات تماس و آدرس ، شرح فعالیت شرکت، HSCode کالا ،Packing List کالای خود را در اختیار شرکت حمل قرار دهد .
برای ارسال بار تجاری نیاز به کارت بازرگانی می باشد. در صورت نداشتن کارت بازرگانی ،میتوانید از شرکت های بازرگانی در این مورد کمک بگیرید .

ارسال بار دریایی به کانادا چقدر زمان میبرد ؟

سوال اکثر مشتریان این است که : ارسال بار دریایی به کانادا از تهران چقدر زمان میبرد ؟

از زمانی که چیدمان بار در کانتینر انجام شد 72 ساعت زمان میبرد تا کانتینر به گمرگ شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و درمحوطه در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.در صورتی که مشتری ، انجام امور گمرکی را توسط ترخیص کار خود انجام میدهد شرکت رابین مارین فقط کانتینر را در بندر عباس در اختیار مشتری قرار میدهد.
بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.
بعد از حرکت کشتی ، حدودا 55 تا 60 روز انتقال دریایی آن به تورنتو کانادا طول میکشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

آپدیت مهر 1401 ( سپتامبر 2022 )

بنا به گزارش های که از گیرندگان بار، هم از مشتریان خود و هم از شرکت های کشتیرانی همکار ، از بارهای لوازم منزل ارسالی به تورنتو و ونکوور به دست ما رسیده است ، شاهد آسیب های شدیدی در بارهای لوازم منزل ارسالی بوده ایم که کاملا خارج از کنترل شرکت حمل و قابل اثبات و پیگیری بوده است ، علی رقم بسته بندی های اصولی و ساخت جعبه های چوبی .

این آسیب دیدگی ها حتی به اقلام بسیار سخت و مقاوم با جنس فلز و مس محفوظ در جعبه چوبی، ما را بر آن داشت تا در ارسال لوازم منزل به مقصد تورنتو و ونکوور، فعلا تا زمانی که اطمینان کامل از ارسال مطمئن بار میسر نباشد ، از پذیرش بارهای لوازم منزل به تورنتو و ونکوور خودداری کنیم .

قطعا این تصمیم در راستای مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان گرامی می باشد .

مدت زمان ارسال بار به کانادا

برای ارسال بار به کانادا تا قبل از اینکه بار آماده سوار شدن به کشتی باشد ، حدود 1تا 2 هفته در ایران پروسه بارگیری، گمرکی، ارسال به بندر عباس، و انجام امور بندری زمان خواهد برد، بعد از لود کانتینر روی کشتی ، حدود 55 تا 60 روز مدت زمان سفر دریایی خواهد بود . البته این زمان ها همگی تقریبی میباشد و در حمل دریایی همیشه احتمال تاخیر وجود دارد. ولی همیشه بوسیله اطلاعات بارنامه میتوان بار و کانتینر را رهگیری کرد .

مراحل ارسال وسایل منزل به کانادا از 0 تا 100

1.اولین مرحله تشخیص نیاز مشتری و خواسته او میباشد، اینکه کانتینر مورد نیاز او 20 فوت ، 40 فوت و یا خرده بار می باشد ، برای تشخیص این مورد ،کارشناس بسته بند ما در بصورت رایگان بازدید و میزان بار را مشخص میکند

2.مرحله دوم ارائه پیش فاکتور دقیق با برآورد همه هزینه های بسته بندی ، بیمه ، بارگیری ، گمرکی ایران ،بندری تا رسیدن بار به مقصد و در صورت تایید مشتری ، عقد قرارداد حمل ،

3.هماهنگی و انجام امور بیمه ، بسته بندی ، بارچینی ، پلمپ کانتینر ، تهیه پکینگ لیست انگلیسی و فارسی ، گند زدایی و صدور مدرک بین اللملی گندزدایی ، تا ارسال بار به بندر عباس و انجام امور بندری ، لود کانتینر روی کشتی و تهیه پیش نویس بارنامه دریایی ، تسویه حساب و تحویل اسناد حمل به مشتری

ارسال مواد غذایی به کانادا

با توجه به جمعیت ایرانی های مقیم کانادا ، ارسال مواد غذایی بصورت تجاری ،جزو کالاهایی میباشد که توسط شرکت رابین مارین بصورت مداوم ارسال میشود ، کشتیرانی رابین مارین بعنوان مالک کانتینر های یخچال دار و ساده ، و نمایندگی لاین های بین المللی و داشتن دفتر و محوطه در بندر دبی ، تمامی مراحل حمل دریایی بصورت استاندارد و اصولی را برای کالاهای فاسد شدنی ، مواد غذایی ، مواد با تاریخ انقضای کم ، همچنین در اختیار داشتن کانتینر های مخصوص با گرید A برای حمل کالاهای مثل چای ، بهترین خدمات را میتواند برای حمل مواد غذایی به مشتریان ارائه کند . ما به تمام حساسیت های لازم برای ارسال مواد غذایی آشنایی کامل داشته و با اطمینان آماده عقد قرارداد بلند مدت با شرکت های مواد غذایی برای ارسال محصولات خود به نمایندگان کانادا خود میباشیم .

بسته بندی اثاث منزل برای ارسال بار به کانادا

بسته بندی اصولی و استاندار ، مهمترین بخش حمل دریایی می باشد ، بدلیل اینکه در تمام مدت سفر ، بار باید در کانتینر به بهترین حالت ممکن بسته بندی و مهار شده باشد در غیر اینصورت بر اثر تکان های مسیر حمل زمینی و دریایی جابجایی در بنادر ، بار آسیب میبیند .قطعا تجربه بسته بندی که فقط برای شرکت های حمل دریایی فعالیت میکنند با بسته بندی های بین شهری و داخل شهری متفاوت است .

شرکت رابین مارین بصورت outsource با شرکت های بزرگ و نامدار بسته بندی ، که بطور تخصصی و حرفه ای کار بسته بندی مهاجران ، سفارت خانه ها و موزه ها را انجام میدهند همکاری میکند ، این شرکت ها مستقیم با مشتریان بابت بسته بندی هماهنگی های لازم را انجام میدهند و شرکت رابین مارین فقط حکم معرفی کننده را دارد . ولی بدلیل نیاز به هماهنگی بین شرکت بسته بند و شرکت حمل این تعامل بسیار مورد نیاز است.

بسته بندی بار ها بر اساس ماهیت کالا و نوع روش حمل دریایی یا هوایی ، به صورت بسته بندی با جعبه چوبی یا بسته بندی با کارتن انجام خواهد شد ، بسته بندی اقلامی مثل پیانو ، شیشه های رو مبلی و یا ویترین های شیشه دار ، اقلام شکشتنی آشپزخانه همگی در جعبه چوبی بسته بندی میشوند که بر اساس ابعاد آنها جعبه های چوبی ساخته میشود و اقلام داخل آن قرار میگیرند ، سایر اقلام بصورت کارتن با استاندارد خاصی بسته بندی میشوند .

انبار در ایران برای ارسال بار به کانادا

برخی مشتریان بدلیل خرید کالا از فروشندگان و منابع مختلف در ایران،در موقعیت های جغرافیایی پراکنده ،نیازمند محلی برای جمع آوری همه بارهای خریداری شده ، تحویل دادن بارها به یک انبار مطمئن ، بسته بندی و تهیه پکینگ لیست و بارگیری همه بارها داخل کانتینر میباشند ، که این انبار نیازمند کارگر برای تخلیه و بارگیری بار میباشد ، تمامی این نیاز ها توسط شرکت هایی که بصورت outsource با کشتیرانی رابین مارین فعالیت دارند میسر شده است . این شرکت ها با داشتن انبار مسقف و نگهبان امکان تحویل و نگه داری بار برای مشتریانی که قرار است حمل دریایی آنها توسط ما انجام گردد را دارند .

مدارک لازم برای حمل بار به کانادا بصورت دریایی و هوایی

برای ارسال بارهای تجاری دریایی : مدارک لازم شامل درخواست رسمی شرکتی برای کشتیرانی رابین مارین برای درخواست بوکینگ ، اسناد صادراتی ، فرم های تعهد نامه صادراتی انجمن کشتیرانی ایران ، فرم پیش نویس بارنامه دریایی

برای ارسال بارهای لوازم شخصی دریایی :مدارک لازم شامل پاسپوت ،کارت ملی صاحب کالا در ایران ،پاسپورت یا ویزای کار ،ویزای تحصیل ویزای refugee و یا هرگونه مدرکی دال بر اجازه اقامت در کانادا برای گیرنده کالا ،عقد قرارداد ، فرم های تعد نامه صادراتی انجمن کشتیرانی ، فرم تعهد محضری کالاهای قاچاق خطاب به گمرک ، فرم پیش نویس بارنامه دریایی

ارسال بار از کانادا به ایران به چه صورت است؟

کشتیرانی رابین مارین بواسطه داشتن نمایندگی لاین های بین المللی، جزو معدود شرکت هایی است که سرویس حمل دریایی بصورت بدون تغییر کانتینر از کانادا به ایران و بالعکس را ارائه میکند ، نماینده لاین رابین مارین در کانادا با در اختیار گذاشتن کانتینر به مشتریان و انجام امور بندری ، ارسال بار را برای مشتریان کانادا تسهیل میکند .

لیست اقلام ممنوعه به کانادا

دارو :آنتی بیوتیک ها ، مواد مخدر ، هورمون های رشد ، داروهای تجویزی از جمله مواردی هستند که ورود آنها به استرالیا ممنوع است

محصولات مصرفی :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

حیوانات و گیاهان :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

کالاهای دفاعی و استراتژیک : مواردی مانند عوامل بیولوژیکی ، مواد هسته ای ، مواد رادیواکتیو و نیترات آمونیوم حساس به امنیت (SSAN)

مالکیت معنوی و موارد فرهنگی : مواردی از قبیل ANZAC ، کالاهایی که دارای تصاویر پرچم یا گلیم ، آثار باستانی ، هنر ، فسیل ها و اسناد تاریخی هستند.

تنباکو و متفرقات : تنباکو،الماس خشن،خون انسان و بافت،لوله های یخ ،شراب، اسپری فلفل، پورنوگرافی،سیگنال های مسدود کننده،دستگاه های خودکشی ،سلولهای بنیادی و پشمی.

سلاح گرم : مواردی از قبیل مهمات ، سلاح گرم ، نشانگرهای پینت بال ، سلاح های گرم و هوای نرم (BB) و قطعات سلاح گرم.

کالاهای خطرناک : مواردی از قبیل مواد منفجره پلاستیکی ، زباله های خطرناک ، مواد تخلیه کننده ازن ، سموم دفع آفات و بیفنیل های پلی کلر.