سرویس حمل دریایی به سیدنی استرالیا

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

سیدنی استرالیا از جمله مقاصد مهمی است که اغلب صادر کنندگان بزرگ ایرانی، بدنبال تجارت و مبادله کالا بصورت دریایی با آن می باشند . کشتیرانی رابین مارین، بعنوان مالک کانتیرهای 20 فوت، 40 فوت، 40 فوت یخچالی، فلت رک، اوپن تاپ و داشتن دفتر نمایندگی در استرالیا میتواند خدمات بسیار خوبی را در اختیار بازرگانان، تجار، شرکت های بازرگانی و حتی مهاجران قرار دهد.از جمله : سرویس درب تا درب Door to Door، صدور بارنامه های درخواستی،گرفتن گواهی گندزدایی، گواهی مبدا، گواهی نباتات

پورت Botany بزرگترین بندر کانتینری سیدنی

پورت Botany در آب های عمیق در خلیج Botany در سیدنی استرالیا واقع شده است. این بندر عمده تمرکز اش بر کالاهایی است که بصورت کانتینری حمل میشود و تا حدودی واردات عمده ای از جمله نفت و گاز طبیعی نیز صورت میگردد.

این بندر، بزرگترین بندر کانتینری استرالیا است و اداره آن بر عهده بنادر NSW (New South Wales) می باشد که تحت اجاره 99 ساله مقامات ایالت نیو ساوت ولز استرالیا است .

تعرفه کلی دموراژ در بندر سیدنی 

برای کانتینر های 20 فوت غیر یخچالی در بازه اول 90 دلار استرالیا ، در بازه دوم 140 دلار استرالیا ، در بازه سوم 175 دلار استرالیا و برای کانتینر های 40 فوت در بازه اول 180 دلار استرالیا ، در بازه دوم 280 دلار استرالیا ، در بازه سوم 350 دلار استرالیا میباشد . بازه ذکر شده و فری تایم در لاین های  کشتیرانی متغییر می باشد . هزینه های انبارداری پورت کانتینری ویکتوریا برای کانتینر 20 فوت از روز اول تا روز دوم 120 دلار استرالیا ، روز سوم به بعد روزی 240 دلار استرالیا ، برای کانتینر 40 فوت از روز اول تا روز دوم 240 دلار استرالیا ، روز سوم به بعد روزی 480 دلار استرالیا میباشد. هزینه  هنددلینگ یارد 120 دلار برای 20 فوت و 40 فوت می باشد .

ارسال بار به ناواشوا

امکانات موجود در بندر بوتانی 

3 پایانه کانتینر که توسط متصدی بارانداز مستقل اداره می شوند
12 اسکله مخصوص کشتی های کانتینری Save
2 اسکله مخصوص مایعات فله
3،793 متر خط اسکله کانتینر
147 هکتار زمین مخصوص ترمینال کانتینر
41 هکتار زمین مخصوص مایع فله
88 هکتار مخصوص اراضی خشک
8 کیلومتر شبکه راه

آپدیت 1402

با توجه به درخواست مشتریان مبنی بر ارسال بار بدون تخلیه بار از کانتینر در دبی ، سرویس ترانسشیپ از تهران یا بندرعباس ،به سیدنی ملبورن فریمانتل آدلاید با بهترین ترانریت تایم ، هزینه لوکال مشخص و استاندارد ، برنامه کشتی از پیش تعیین شده با بهترین قیمت توسط کشتیرانی رابین مارین قابل ارائه میباشد .

سوالات پر تکرار

کشتیرانی رابین مارین جرو محدود شرکت هایی هست که بعد از تحریم های کشتیرانی همچنان سرویس حمل دریایی و هوایی به /از استرالیا را برای مشتریان خود فراهم آورده است .

کشتیرانی رابین مارین عضو انجمن کشتیرانی ایران و دارای مجوز رسمی از سازمان بنادر و دریانوری ایران می باشد ، جواز فعالیت شرکت رابین مارین نمایندگی کشتیرانی می باشد و اجازه صدور بارنامه دریایی را میباشد .

کشتیرانی رابین مارین این امکان را فراهم آورده است که از طریق سایت های بین المللی آخرین مکان بار دریایی و هوایی را به نمایش بگذارد .

مدت زمان حمل دریایی همیشه بصورت تقریبی اعلام میشود و بسته به شرایط مختلف متغییر میباشد ، ولی در کمترین زمان حدود 30 روز باید درنظر گرفت .

گمرک مبدا و گمرک مقصد باید اجازه ارسال و دریافت کالاهای تجاری و غیر تجاری را صادر کنند و شرکت های حمل هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارند .

حداکثر مقدار مجازی که یک مسافر میتواند با خود پسته از کشور خارج کند 10 کیلو گرم می باشد . ولی در کل خروج انواع خشکبار به همراه مسافر به مقداری که جنبه تجاری نداشته باشد مانعی ندارد .

خروج زیورآلات شخصی همراه مسافر از انواع مصنوعات طلا، نقره و پلاتین در مجموع حداکثر تا میزان ۱۵۰ گرم مجاز خواهد بود.

برخی زیورآلات مزین به سنگ‌های گرانبها از قبیل الماس، زمرد و یاقوت هستند که در این مورد وزن نگین نباید در مجموع از یک قیراط تجاوز کند.

خروج ظروف و مصنوعات نقره توسط مسافر نیز حداکثر تا سه کیلوگرم مجاز است مشروط بر اینکه اشیا مذکور در زمره آثار فرهنگی و تاریخی محسوب نگردد.

لیست اقلام ممنوعه به استرالیا

دارو :آنتی بیوتیک ها ، مواد مخدر ، هورمون های رشد ، داروهای تجویزی از جمله مواردی هستند که ورود آنها به استرالیا ممنوع است

محصولات مصرفی :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

حیوانات و گیاهان :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

کالاهای دفاعی و استراتژیک : مواردی مانند عوامل بیولوژیکی ، مواد هسته ای ، مواد رادیواکتیو و نیترات آمونیوم حساس به امنیت (SSAN)

مالکیت معنوی و موارد فرهنگی : مواردی از قبیل ANZAC ، کالاهایی که دارای تصاویر پرچم یا گلیم ، آثار باستانی ، هنر ، فسیل ها و اسناد تاریخی هستند.

تنباکو و متفرقات : تنباکو،الماس خشن،خون انسان و بافت،لوله های یخ ،شراب، اسپری فلفل، پورنوگرافی،سیگنال های مسدود کننده،دستگاه های خودکشی ،سلولهای بنیادی و پشمی.

سلاح گرم : مواردی از قبیل مهمات ، سلاح گرم ، نشانگرهای پینت بال ، سلاح های گرم و هوای نرم (BB) و قطعات سلاح گرم.

کالاهای خطرناک : مواردی از قبیل مواد منفجره پلاستیکی ، زباله های خطرناک ، مواد تخلیه کننده ازن ، سموم دفع آفات و بیفنیل های پلی کلر.

گیاهان