ارسال بار به فریمانتل استرالیا توسط کشتیرانی رابین مارین با بهترین قیمت و کوتاهترین زمان انجام می گردد.

ارسال بار به فریمانتل

این بندر دارای محوطه داخلی و محوطه خارجی می باشد. سه بندر در بندر بیرونی توسط شرکت های خصوصی اداره می شود، عموما تحت موافقتنامه های خاصی که با دولت دارند. این سه شرکت Alcoa، BP و تعاونی امور فله هستند. بندرگاه بارهای فله کوینانا و ترمینال فله کوینانا توسط بندرهای Fremantle اداره می شوند.

خدمات ارائه شده از سوی بخش خصوصی عبارتند از حمل و نقل، بکسل، راه نمایی کشتی، خطوط قایق، انبار بزرگ و تامین کننده کشتی. دو شرکت خدمات دهنده کانتینری ، DP World و Patrick Terminals تحت اجاره بندر Fremantle فعالیت می کنند.

ارسال بار به فریمانتل

Fremantle شامل بندر داخلی است که در دهانه رودخانه سوان واقع شده است. بندر بیرونی که 20 کیلومتری جنوب در کوینانا در کوکبرن واقع شده است و وظیفه حمل بار فله، دانه، نفت، گاز مایع، آلومینا، شن و ماسه معدنی، کود، گوگرد و سایر کالاهای فله ای را مدیریت می کند؛ و Gage Roads که لنگرگاهی بین جزیره Rottnest و سرزمین اصلی است. بندر درونی شامل اسکله های شمالی و جنوبی به نام North Quay و Victoria Quay می باشد. همه این منطقه توسط اداره پورت Fremantle، یک شرکت تجاری دولتی اداره می شود.

بندر داخلی پورت فریمنتال تقریبا تمام تجارت کانتینری غرب استرالیا را پشتیبانی می کند. این بند امکاناتی را برای صادرات دام، واردات وسایل نقلیه موتوری، معاملات محموله های جنرال ، بازدید از کشتی های کروز و کشتی های دریایی فراهم آورده است.

بندر بیرونی، حدود بیست کیلومتری جنوب کوینانا واقع شده است و یکی از بزرگترین بنادر مهم حمل و نقل استرالیا است که حمل دانه، نفت، گاز مایع، آلومینا، شن و ماسه معدنی، کود، زغال سنگ، گوگرد و دیگر بارهای فله را بر عهده دارد.

خدمات شرکت حمل و نقل بین الملل و کشتیرانی رابین مارین

شرکت رابین مارین با داشتن نماینده در کشور استرالیا امکان ارائه خدمات زیر را به مشتریان دارا میباشد.

  1. تحویل بار از درب انبار یا کارخانه و ارسال آن به نزدیک ترین بندر یا فرودگاه
  2. انجام کلیه امور گمرگی در بنادر و فرودگاه های استرالیا
  3. بسته بندی ، پالت بندی و فریت بار به ایران
  4. ترخیص کالا در گمرگات استرالیا
  5. حمل بار ایزو تانک و فلکسی تانک به فریمانتل
  6. حمل کالای خطرناک به فریمانتل
  7. حمل لوازم منزل به فریمانتل
  8. ارسال بار هوایی به فریمانتل

استعلام قیمت ارسال بار به فریمانتل

برای آگاهی از آخرین قیمت حمل دریایی به بندرفریمانتل لطفا در این صفحه درخواست خود را وارد کنید ، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

موقعیت بندر فریمانتل در نقشه