ارسال بار دریایی به هنگ کنگ

مشاوره رایگان برای ارسال بار به هنگ کنگ

در این مطلب درباره ارسال بار به هنگ کنگ و همچنین واردات بار از هنگ کنگ به ایران با کشتی از بندرعباس بصورت یک پکیچ کامل را با هم بررسی میکنیم.

ارسال بار به هنگ کنگ با کشتی بصورت دریایی با کانتینر های خشک و کانتینرهای یخچال دار غالبا برای بارهای هزار لا ، پای مرغ ، پسته ، سیرابی ، پوست گوسفند ، wet blue و سایر کالاها انجام میشود.

خدمات مشاوره ما شامل اعلام نرخ حمل دریایی ، هزینه فریت بار به هنگ کنگ ، هزینه ارسال بار به هنگ کنگ می باشد تا مشتریانی که قصد ارسال بار به هنگ کنگ را دارند بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند .

برای استعلام قیمت حمل و اخد مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره های شرکت 91077989-021 و یا ارسال ایمیل در همین صفحه با ما در تماس باشید .

ارسال بار به هنگ کنگ  

این کلان‌شهر با داشتن ۷.۵ میلیون نفر جمعیت، از پُر تراکم‌ترین مناطق دنیا است . هنگ کنگ درحال حاضر از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود.هنگ کنگ در ابتدا منطقه ای کم جمعیت متشکل از روستاهای کشاورزی و ماهیگیری بود. اکنون این سرزمین به یکی از مهمترین مراکز مالی و بنادر تجاری جهان تبدیل شده‌است. هنگ‌کنگ دهمین صادر کننده بزرگ و نهمین وارد کننده بزرگ جهان است. هنگ کنگ دارای یک اقتصاد بزرگ خدمات سرمایه‌داری است که با مالیات کم و تجارت آزاد شناخته می‌شود و واحد پولی ان دلار هنگ کنگ، هشتمین ارز معامله شده در جهان است.

هنگ کنگ ۲٬۷۵۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و از آنجا که بیشتر سطح آن شامل کوه و تپه است، ساخت‌وساز تنها در ۲۵ درصد از سطح هنگ کنگ انجام شده و حدود ۴۰ درصد سطح منطقه نیز شامل پارک و ذخیره‌گاه‌های طبیعی است.

این کشور دارای زمین زراعی محدود و منابع طبیعی کمی است و بیشتر مواد غذایی و مواد اولیه خود را وارد می‌کند. بیش از ۹۰ درصد مواد غذایی هنگ کنگ از جمله تقریباً تمام گوشت و برنج آن وارد می‌شود. کشاورزی ۰٫۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد، و شامل انواع مواد غذایی با کیفیت و گل‌های مختلف است.

ارسال بار دریایی به کانادا چقدر زمان میبرد ؟

سوال اکثر مشتریان این است که : ارسال بار دریایی به کانادا از تهران چقدر زمان میبرد ؟

از زمانی که چیدمان بار در کانتینر انجام شد 72 ساعت زمان میبرد تا کانتینر به گمرگ شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و درمحوطه در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.در صورتی که مشتری ، انجام امور گمرکی را توسط ترخیص کار خود انجام میدهد شرکت رابین مارین فقط کانتینر را در بندر عباس در اختیار مشتری قرار میدهد.
بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.
بعد از حرکت کشتی ، حدودا 55 تا 60 روز انتقال دریایی آن به تورنتو کانادا طول میکشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

مدت زمان ارسال بار به هنگ کنگ

برای ارسال بار به هنگ کنگ تا قبل از اینکه بار آماده سوار شدن به کشتی باشد ، حدود 1تا 2 هفته در ایران پروسه بارگیری، گمرکی، ارسال به بندر عباس، و انجام امور بندری زمان خواهد برد، که غالبا صاحبان کالا و یا نمایندگاه آنها این امر را برعهده دارند ، بعد از لود کانتینر روی کشتی ، حدود 30 روز مدت زمان سفر دریایی خواهد بود . البته این زمان ها همگی تقریبی میباشد و در حمل دریایی همیشه احتمال تاخیر وجود دارد. ولی همیشه بوسیله اطلاعات بارنامه میتوان بار و کانتینر را رهگیری کرد .

ارسال کانتینر یخچالی به هنگ کنگ

با توجه به استقبال مشتریان در هنگ کنگ از پسته ایران ، انواع محصولات چرمی و پوست ایران ، پای مرغ ، ماهی خشک  ، ارسال مواد غذایی بصورت تجاری ،جزو کالاهایی میباشد که توسط شرکت رابین مارین بصورت مداوم ارسال میشود ، کشتیرانی رابین مارین بعنوان مالک کانتینر های یخچال دار و ساده ، و نمایندگی لاین های بین المللی و داشتن دفتر و محوطه در بندر دبی ، تمامی مراحل حمل دریایی بصورت استاندارد و اصولی را برای کالاهای فاسد شدنی ، مواد غذایی ، مواد با تاریخ انقضای کم ، همچنین در اختیار داشتن کانتینر های مخصوص با گرید A برای حمل کالاهای مثل چای ، بهترین خدمات را میتواند برای حمل مواد غذایی به مشتریان ارائه کند . ما به تمام حساسیت های لازم برای ارسال مواد غذایی آشنایی کامل داشته و با اطمینان آماده عقد قرارداد بلند مدت با شرکت های مواد غذایی برای ارسال محصولات خود هنگ کنگ  میباشیم .

مدارک لازم برای حمل بار به هنگ کنگ بصورت دریایی و هوایی

برای ارسال بارهای تجاری دریایی : مدارک لازم شامل درخواست رسمی شرکتی برای کشتیرانی رابین مارین برای درخواست بوکینگ ، اسناد صادراتی ، فرم های تعهد نامه صادراتی انجمن کشتیرانی ایران ، فرم پیش نویس بارنامه دریایی

ارسال بار از هنگ کنگ به ایران به چه صورت است؟

کشتیرانی رابین مارین بواسطه داشتن نمایندگی لاین های بین المللی، جزو معدود شرکت هایی است که سرویس حمل دریایی بصورت بدون تغییر کانتینر از هنگ گنگ به ایران و بالعکس را ارائه میکند ، نماینده لاین رابین مارین در هنگ کنگ با در اختیار گذاشتن کانتینر به مشتریان و انجام امور بندری ، ارسال بار را برای مشتریان هنگ کنگ تسهیل میکند .