حمل اثاثیه منزل به دبی توسط کشتیرانی رابین مارین به صورت درب تا درب با بهترین قیمت و کوتاهترین زمان انجام می گردد.

یکی از مهمترین مسائل مهاجرت ، داشتن خانه ای مناسب با تمام اسباب و اثاثیه آن میباشد ،اما اولین سوال مهم پیش روی مهاجران این است که :

آیا اثاثیه منزل را بفروشم و در دبی خانه ای مبله با تمام لوازم زندگی بخرم ؟

و یا

لوازم منزل خود را از ایران به دبی ارسال کنم ؟

کدام روش ارزان تر و مقرون بصرفه تر است؟

اینجاست که یک شرکت کشتیرانی که متخصص ارسال لوازم منزل میباشد، میتواند در پیدا کردن جواب به شما کمک کند . چگونه ؟ با مشاوره و آگاهی دادن از هزینه های حمل یک کانتینر لوازم منزل از درب منزل در ایران تا درب منزل در دبی ( از صفر تا صد ) شما میتوانید این ارقام را باهم مقایسه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید .

ما 2 نوع کانتینر برای حمل لوازم منزل داریم

  1. 20فوت ( اصطلاحا کوچک ) با ابعاد 6متر طول 2.30 عرض 2.30 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 21000 کیلو بار
  2. 40فوت ( اصطلاحا بزرگ ) با ابعاد 12 متر طول 2.30 عرض 2.60 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 25000 کیلو بار

سوال مهم بعدی این است که هزینه های ارسال کدام نوع کانتینر بصرفه تر است؟

هزینه های یک کانتینر 40 فوت هیچوقت 2 برابر هزینه های یک کانتینر 20 فوت نیست ، اگر کل هزینه ارسال یک کانتینر 20 فوت برفرض 1000 یورو باشد هزینه ای ارسال یک کانتینر 40 فوت برفرض 1600 یورو میباشد که از 2 برابر کمتر میباشد. ولی از لحاظ ظرفیت حجم بارگیری 2 برابر یک کانتینر 20 فوت جا دارد.(از لحاظ وزن قابل حمل 4000کیلو بیشتر است).

نگرانی مهم و بحق مشتریان این است که

آیا کانتینری که درب منزل بار داخلش چیده میشود در طول زمان ارسال عوض میشود ؟

خیر به هیچ عنوان ، همان کانتینری که جلوی درب منزلتان بار داخلش چیده شده ، و دارای شماره کانتینر منحصر بفردی مییاشد که میتوانید شماره آن را یادداشت و در کانادا آن را دوباره چک کنید ، همان کانتینر بار شما را تا مقصد حمل میکند و اصلا اصلا بار چیده شده در کانتینر در هیج جای مسیر تخلیه و دوباره بارگیری نمیگردد . در ضمن اینکه کانتینر پلمپ شده و تا رسیدن به مقصد نهایی این پلمپ باز نمیشود .

آیا کشتیرانی رابین مارین امکان انجام امور گمرکی در دبی و ارسال بار به درب منزل را دارد؟

در صورت تمایل ، امکان عقد قرارداد جداگانه با نماینده شرکت رابین مارین در دبی برای انجام امور گمرکی و ارسال بار تا درب منزل نیز وجود دارد .

سوالات متداول در زمینه ارسال لوازم منزل به دبی

  • شخصی که به عنوان گیرنده بار در دبی معرفی میشود باید دارای مدرک اقامت باشد و بار در دبی فقط فقط به شخصی که نامش در مدارک بارنامه به عنوان گیرنده قید شده است تحویل میگردد.
  • شخصی که به عنوان فرستنده بار در ایران معرفی میشود نیاز به داشتن مدرک خاصی نمیباشد.
  • برای ارسال لوازم منزل به دبی نیاز به کارت بازرگانی می باشد. در صورت نداشتن کارت بازرگانی ، میتوانید از کارت بازرگانی نمایندگان شرکت رابین مارین با ضوابط خاص استفاده نمایید.

سوال اکثر مشتریان این است که : ارسال لوازم منزل به دبی چقدر زمان میبرد ؟

  • بسته بندی بار برای یک کانتینر 20 فوت 1 روز و یک کانتینر 40 فوت 2 روز زمان میبرد.تیم بسته بندی ما حدود 12 نفر هستند که همگی روز بسته بندی در محل حاضر و شروع به بسته بندی بصورت گروهی میکنند .
  • بعد از اتمام بسته بندی و تهیه packing list که شرح کالای داخل هر بسته میباشد ،کانتینر با کامیونت های داخل شهری به درب منزل ارسال میشود
  • از زمانی که چیدمان اثاثیه، در کانتینر انجام شد 72 ساعت زمان میبرد تا کانتینر به گمرگ شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و درمحوطه در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.
  • بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.
  • بعد از حرکت کشتی ، حدودا 1 روز انتقال دریایی آن به دبی طول میکشد.

برای اطلاع از نرخ های حمل دریایی بار از طریق سایت رابین مارین درخواست خود را ارسال فرمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست های شما پاسخ میدهند . لطفا درخواست خود را از اینجا ارسال بفرمایید .

کشتیرانی رابین مارین برای رزرو کانتینر و امر بسته بندی ، از شما دعوت میکند تا در شرکت حضور پیدا کرده و پس از امضا قرارداد و دریافت پیش پرداخت شروع به رزرو کانتینر و ساخت جعبه های چوبی با ابعاد کالای شما کند .سپس در روزی که مشتری بما اعلام میکند تیم بسته بندی ما در منزل مشتری حاضر شده و شروع به بسته بندی میکنند ، در مرحله بعد کانتینر درب منزل حاضر شده و بارچینی انجام میگردد . برای امور گمرکی نیازی به حضور صاحب بار نمیباشد و نمایندگان ما در کمترین زمان ممکن امور گمرکی را انجام میدهند.

مراحل انتقال اسباب و اثاثیه منزل

مرحله اول

بازدید کارشناس بسته بندی

بازدید کارشناس بسته بندی از لوازم منزل برای تخمین نوع کانتینر مورد نیاز و برآورد ملزومات بسته بندی

حمل اثاثیه منزل کشتیرانی رابین مارین

مرحله سوم

بسته بندی اثاثیه و تهیه لیست

حمل جعبه چوبی های ساخته شده به همراه ملزومات بسته بندی به منزل مشتری و بسته بندی تمام اقلام طبق استاندارد صادرات و تهیه Packing list از اسباب و اثاثیه منزل

حمل لوازم منزل به دبی کشتیرانی رابین مارین

مرحله پنجم

انجام امور گمرکی ، پلمپ کانتینر

انجام کلیه امور گمرکی و پلمپ در گمرک شهریار ارسال کانتینر به بندرعباس

مرحله دوم

عقد قرارداد

ارسال پیش فاکتور برآورد هزینه های حمل و بسته بندی برای مشتری

، عقد قرارداد حمل در صورت تایید پیش فاکتور و دریافت پیش پرداخت ،

حمل اثاثیه منزل به دبی کشتیرانی رابین مارین

مرحله چهارم

ارسال کانتینر به درب منزل

ارسال کانتینر سوار بر کامیون های کوچک مخصوص تردد شهری،به درب منزل و بارچینی توسط کارشناسان و نیروهای متخصص بارچین

حمل لوازم منزل به دبی کشتیرانی رابین مارین

مرحله ششم

ارسال با کشتی

بعد از رسیدن کانتینر در بندرعباس ، کانتینر در محوطه کانتینر های پر قرار گرفته و آماده سوار شدن به کشتی میباشد ، طبق برنامه حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار ورود کشتی بماند تا بارگیری انجام شود . کشتیرانی رابین مارین شما را از آخرین وضعیت کشتی در هر لحظه مطلع میکند .

موقعیت بندر دبی در نقشه