سرویس حمل دریایی به کراچی پاکستان

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

کراچی پاکستان از جمله بنادر مهم کشور همسایه ایران میباشد  که اغلب صادر کنندگان و تجار بزرگ ایرانی، بدنبال تجارت و مبادله کالا بصورت دریایی با آن می باشند .کشتیرانی رابین مارین، بعنوان مالک کانتیرهای 20 فوت، 40 فوت، 40 فوت یخچالی، فلت رک، اوپن تاپ ارائه کننده خدمات صادرات دریایی از بندر عباس به بندر کراچی می باشد ، بندر کراچی دارای 3 ترمینال مهم میباشد .

بندر کراچی پاکستان

کراچی شهری در جنوب استان سند است که در سواحل جنوبی این استان و در ساحل دریای عرب واقع شده‌است. مساحت این شهر ۳٬۵۲۷ کیلومتر مربع می‌باشد که شامل قسمت بزرگی از جلگه و اطراف جلگه‌است و با تپه‌هایی در شمال و غربش، شهرنشینی پراکنده را به وجود آورده‌است. دو رود وجود دارد که در همهٔ فصل‌های سال جاری هستند و از ابتدا تا انتها شهر را می‌پیمایند.طبق آمار منتشره از سازمان ملل متحد، جمعیت کراچی در سال ۲۰۱۶ میلادی ۲۷٬۵۰۶٬۰۰۰ نفر بوده‌است که از این لحاظ پرجمعیت‌ترین شهر پاکستان و سیزدهمین شهر پرجمعیت جهان محسوب می‌گردد.

بندر کراچی پاکستان

یکی رودخانه مالیر است که از شرق به سوی جنوب و مرکز شهر کراچی و دیگری رودخانه لیاری است که از شمال تا جنوب و غرب شهر جریان دارد. بندر کراچی با داشتن ماسه سنگ‌های ساحلی در جنوب غرب شهر از بسیاری از طوفان‌ها و سیلاب‌ها در امان است. جزیره‌ای با نام مانورا در حومه کراچی وجود دارد که صدف خوراکی و تخته سنگ‌های فراوان دارد.لقب این شهر «شهر قائد» است که منظور از قائد، محمدعلی جناح بنیانگذار پاکستان است. کراچی مرکز مالی و بازرگانی و بزرگ‌ترین بندر پاکستان است

مشخصات بندر کراچی پاکستان

بندر بین المللی کراچی 11 متر طول دارد TEU 300,000 ظرفیت سالانه بندر کراچی پاکستان می باشد .بارگیری فله فقط در اسکله شرقی ممکن میباشد. در اسکله شرقی امکان سرویس دهی به 17 کشتی همزمان وجود دارد .

اسکله برای پهلوگیری بارهای مایع

بندر کراچی دارای 3 اسکله برای محموله های مایع باشد پهلوگیری 13 کشتی همزمان در اسکله غربی بندر کراچی ممکن میباشد