ارسال بار دریایی به ونکوور کانادا

مشاوره رایگان برای ارسال بار به ونکوور کانادا و فریت بار ونکوور کانادا

در این مطلب درباره ارسال بار به ونکوور کانادا و هزینه و قوانین فریت بار به ونکوور کانادا به صورت هوایی و همچنین ارسال بار از ایران به ونکوور کانادا با کشتی از بندرعباس بصورت کانتینر دربست یا بصورت اشتراکی ( ارسال خرده بار به ونکوور ) بصورت یک پکیچ  کامل از صفر تا صد را با هم بررسی میکنیم.

ارسال بار به کانادا با کشتی بصورت دریایی غالبا به شهر های تورنتو، مونترال، هالیفکس و ونکوور انجام میشود ولی فریت هوایی بار در حال حاضر فقط برای مقاصد تورنتو انجام پذیر است( بخاطر شرایط کرونا)

خدمات مشاوره رایگان کشتیرانی رابین مارین شامل اعلام نرخ حمل دریایی ، هزینه فریت بار به ونکوور کانادا ، هزینه ارسال بار به ونکوور می باشد تا مشتریانی که قصد ارسال بار به کانادا را دارند بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند که آیا اثاث منزل خود را در ایران بفروشند و یا بصورت دریایی یا هوایی به کانادا حمل کنند .

برای استعلام قیمت حمل و اخد مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره های شرکت 91077989-021 و یا ارسال ایمیل در همین صفحه با ما در تماس باشید .کارشناسان متخصص حمل اثاثیه و بارهای تجاری در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند

ارسال بار به ونکوور کانادا 

شهر ونکوور کانادا در استان بریتیش کلمبیا در غرب کانادا واقع شده است . ونکوور بزرگترین شهر استان و یکی از سه شهر ممتاز جهان میباشد . جمعیت شهر در حدود 600 هزار نفر میباشد . سالانه در حدود 35000 نفر مهاجر وارد این استان می شوند ونکوور بر خلاف دیگر مناطق کانادا آب و هوایی ملایم دارد و خبری از زمستان سرد در آن نمی باشد .بیشتر ایرانی های مقیم کانادا شهر ونکوور در قسمت  North Vancouverزندگی می کنند

مدارک لازم جهت ارسال بار به ونکوور چیست ؟

  • شخصی که به عنوان گیرنده بار در کانادا معرفی میشود باید دارای مدرک اقامت باشد و بار در کانادا فقط فقط به شخصی که نامش در مدارک بارنامه به عنوام گیرنده قید شده است تحویل میگردد.
  • برای ارسال لوازم منزل و یا اقلام تجاری به کانادا نیاز به کارت بازرگانی می باشد( در صورت داشتن بلیط و پاسپورت کانادایی و حضور شخص صاحب کالا در گمرک امکان انجام پروسه گمرکی بدون کارت بازرگانی میسر میباشد ولی این پروسه را خود مشتری باید انجام و به اتمام برساند ) در صورت نداشتن کارت بازرگانی ، میتوانید از کارت بازرگانی معتبر استفاده نمایید.

مدارک لازم جهت درخواست کانتینر از کشتیرانی چیست؟ 

  • کشتیرانی رابین مارین فقط با فرستنده بار که در ایران حضور دارد ، با ارائه مدارک شناسایی معتبر آماده عقد قرارداد دارد ، شخص فرستنده کالا یا صاحب کالا باید  در محل شرکت حضور و مدارک شناسایی خود را ارائه کند و فرم های مربوطه را امضا تا امکان رزرو کانتینر میسر گردد.

ارسال اثاث منزل بصورت دریایی به ونکوور کانادا از درب تا درب چقدر زمان میبرد ؟

  • بسته بندی بار برای یک کانتینر بسته به نوع کالا و میزان جعبه های لازم ممکن است بین یک تا دو روز زمان ببرد .
  • بعد از تهیه packing list که شرح کالای داخل کانتینر میباشد با تایید مشتری برای روز بارگیری ، کانتینر به درب منزل ارسال می شود .
  • از زمانی که چیدمان اثاثیه، در کانتینر انجام شد 72 ساعت زمان میبرد تا کانتینر به گمرگ منتقل ، امور گمرکی انجام و کانتینر توسط گمرگ پلمپ شود و به بندر عباس ارسال گردد و درمحوطه توسط نماینده شرکت کارهای بندری آن انجام گردد و در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.
  • بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.( این زمان ممکن است بر اساس فصول پرترافیک بیشتر هم باشد)
  • بعد از حرکت کشتی از دبی ، حدودا 55 تا 60 روز انتقال دریایی آن به ونکورر کانادا طول میکشد. ولی همیشه این زمان ممکن است بیشتر یا کمتر شود .
  • در مقصد زمانی که کانتینر از کشتی در بندر ونکوور تخلیه شد ،به گیرنده بار اطلاع داده میشود تا برای تحویل کانتینر ، انجام امور گمرکی کانادا اقدامات لازم را انجام دهند .

آپدیت 1402 

با توجه به درخواست مشتریان مبنی بر ارسال بار بدون تخلیه بار از کانتینر در دبی ، سرویس ترانسشیپ از تهران یا بندرعباس ،به سیدنی ملبورن فریمانتل آدلاید با بهترین ترانریت تایم ، هزینه لوکال مشخص و استاندارد ، برنامه کشتی از پیش تعیین شده با بهترین قیمت توسط کشتیرانی رابین مارین قابل ارائه میباشد .

چطور نوع کانتینر مورد نیازم رو پیدا کنم؟

برای ارسال بار به ونکوور کانادا کارشناسان متخصص بسته بندی برای بازدید و مشاوره رایگان به منزل مشتری مراجعه کرده و با بازدید از وسایل نوع کانتینر مورد نیاز را پیشنهاد میدهند ، تنها وسیله ای که بتوان کالایی را داخل آن قرار داد و با کشتی حمل کرد ، کانتینر است .کانتینر یک محفظه کاملا غیر قابل نفوذ از بابت ورود آب ، نور ،حشرات گرد و خاک میباشد و دارای دو اندازه کوچک و بزرگ میباشد.

  1. 20 فوت ( اصطلاحا کوچک ) با ابعاد 6متر طول 2.30 عرض 2.30 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 24000 کیلو بار و 30 مترمکعب حجم
  2. 40 فوت ( اصطلاحا بزرگ ) با ابعاد 12 متر طول 2.30 عرض 2.60 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 25000 کیلو بار و 60 متر مکعب حجم

مراحل ارسال وسایل منزل به کانادا از 0 تا 100

پاسخ به این سوال که آیا اثاث منزل را بفروشم و در ونکوور کانادا خانه ای مبله بخرم و یا لوازم منزل خود را از ایران به کانادا ببرم مستلزم آگاهی کامل از تمام هزینه های حمل می باشد ، اینجاست که یک شرکت کشتیرانی و حمل و نقل بین الملل که متخصص ارسال لوازم منزل و بارهای تجاری و غیر تجاری میباشد، میتواند در پیدا کردن جواب به شما کمک کند . چگونه ؟ با مشاوره و آگاهی دادن از هزینه های حمل یک کانتینر لوازم منزل و یا هزینه های ارسال بار خرده بار ( گروپاژ یا LCL ) از درب منزل در ایران تا درب منزل در کانادا ( از صفر تا صد ) شما میتوانید این ارقام را باهم مقایسه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید . که در اکثر موارد با توجه به نرخ برابری ریال و دلار تصمیم بر انتقال لوازم به کانادا گرفته میشود .

1.اولین مرحله تشخیص نیاز مشتری و خواسته او میباشد، اینکه کانتینر مورد نیاز او 20 فوت ، 40 فوت و یا خرده بار می باشد ، برای تشخیص این مورد ،کارشناس بسته بند ما در بصورت رایگان بازدید و میزان بار را مشخص میکند

2.مرحله دوم ارائه پیش فاکتور دقیق با برآورد همه هزینه های بسته بندی ، بیمه ، بارگیری ، گمرکی ایران ،بندری تا رسیدن بار به مقصد و در صورت تایید مشتری ، عقد قرارداد حمل با تاریخ اعتبار ، زیرا قیمت حمل دریایی همیشه دارای اعتبار مدت زمانی مشخصی است و باید حتما باید به این نکته توجه داشت .

3.هماهنگی و انجام امور بیمه ، بسته بندی ، بارچینی ، پلمپ کانتینر ، تهیه پکینگ لیست انگلیسی و فارسی ، گند زدایی و صدور مدرک بین اللملی گندزدایی ، تا ارسال بار به بندر عباس و انجام امور بندری ، لود کانتینر روی کشتی و تهیه پیش نویس بارنامه دریایی ، تسویه حساب و تحویل اسناد حمل به مشتری

ارسال مواد غذایی به ونکوور کانادا

با توجه به جمعیت ایرانی های مقیم  ونکوور کانادا ، ارسال مواد غذایی بصورت تجاری ،جزو کالاهایی میباشد که توسط شرکت رابین مارین بصورت مداوم ارسال میشود ، کشتیرانی رابین مارین بعنوان مالک کانتینر های یخچال دار و ساده ، و نمایندگی لاین های بین المللی و داشتن دفتر و محوطه در بندر دبی ، تمامی مراحل حمل دریایی بصورت استاندارد و اصولی را برای کالاهای فاسد شدنی ، مواد غذایی ، مواد با تاریخ انقضای کم ، همچنین در اختیار داشتن کانتینر های مخصوص با گرید A برای حمل کالاهای مثل چای ، بهترین خدمات را میتواند برای حمل مواد غذایی به مشتریان ارائه کند . ما به تمام حساسیت های لازم برای ارسال مواد غذایی آشنایی کامل داشته و با اطمینان آماده عقد قرارداد بلند مدت با شرکت های مواد غذایی برای ارسال محصولات خود به نمایندگان کانادا خود میباشیم .

ارسال بار تجاری به ونکوور کانادا

بسیاری از اقلامی که در ایران مورد استفاده ایرانیان قرار میگیرد برای مهاجران مقیم کانادا هم ارسال میشود از آن جمله میتوان به ارسال مبلمان به کانادا ، ارسال سنگ ساختمانی به کانادا ، ارسال لباس به کانادا ، حمل دریایی مبلمان به کانادا ، ارسال تنور نانوایی به کانادا ، ارسال فرش به کانادا ، ارسال لواشک و ترشیجات به کانادا

بسته بندی اثاث منزل برای ارسال بار به ونکوور کانادا

بسته بندی اصولی و استاندار ، مهمترین بخش حمل دریایی می باشد ، بدلیل اینکه در تمام مدت ارسال بار به کانادا ، بار باید در کانتینر به بهترین حالت ممکن بسته بندی و مهار شده باشد در غیر اینصورت بر اثر تکان های مسیر حمل زمینی و دریایی جابجایی در بنادر ، بار آسیب میبیند .قطعا تجربه بسته بندی که فقط برای شرکت های حمل دریایی فعالیت میکنند با بسته بندی های بین شهری و داخل شهری متفاوت است .

کشتیرانی رابین مارین بصورت outsource با شرکت های بزرگ و نامدار بسته بندی ، که بطور تخصصی و حرفه ای کار بسته بندی مهاجران ، سفارت خانه ها و موزه ها را انجام میدهند همکاری میکند ، این شرکت ها مستقیم با مشتریان بابت بسته بندی هماهنگی های لازم را انجام میدهند و شرکت رابین مارین فقط حکم معرفی کننده را دارد . ولی بدلیل نیاز به هماهنگی بین شرکت بسته بند و شرکت حمل این تعامل بسیار مورد نیاز است.

بسته بندی بار ها بر اساس ماهیت کالا و نوع روش حمل دریایی یا هوایی ، به صورت بسته بندی با جعبه چوبی یا بسته بندی با کارتن انجام خواهد شد ، بسته بندی اقلامی مثل پیانو ، شیشه های رو مبلی و یا ویترین های شیشه دار ، اقلام شکشتنی آشپزخانه همگی در جعبه چوبی بسته بندی میشوند که بر اساس ابعاد آنها جعبه های چوبی ساخته میشود و اقلام داخل آن قرار میگیرند ، سایر اقلام بصورت کارتن با استاندارد خاصی بسته بندی میشوند .

انبار در ایران برای ارسال بار به ونکوور کانادا

برخی مشتریان تجاری و یا اثاث منزل بدلیل خرید کالا از فروشندگان و منابع مختلف در ایران،در موقعیت های جغرافیایی پراکنده ،نیازمند محلی برای جمع آوری همه بارهای خریداری شده ، تحویل دادن بارها به یک انبار مطمئن ، بسته بندی و تهیه پکینگ لیست و بارگیری همه بارها داخل کانتینر میباشند ، که این انبار نیازمند کارگر برای تخلیه و بارگیری بار میباشد ، تمامی این نیاز ها توسط شرکت هایی که بصورت outsource با کشتیرانی رابین مارین همکاری دارند میسر شده است . این شرکت ها با داشتن انبار مسقف و نگهبان امکان تحویل و نگه داری بار برای مشتریانی که قرار است حمل دریایی آنها توسط ما انجام گردد را دارند و در صورت صلاحدید مشتری میتوانند از این انبار ها استفاده کنند .

مدارک لازم برای حمل بار تجاری به کانادا بصورت دریایی و هوایی

برای ارسال بارهای تجاری دریایی : مدارک لازم شامل درخواست رسمی شرکتی برای کشتیرانی رابین مارین برای درخواست بوکینگ ، اسناد صادراتی ، فرم های تعهد نامه صادراتی انجمن کشتیرانی ایران ، فرم پیش نویس بارنامه دریایی

برای ارسال بارهای لوازم شخصی دریایی :مدارک لازم شامل پاسپوت ،کارت ملی صاحب کالا در ایران ،پاسپورت یا ویزای کار ،ویزای تحصیل ویزای refugee و یا هرگونه مدرکی دال بر اجازه اقامت در کانادا برای گیرنده کالا ،عقد قرارداد ، فرم های تعد نامه صادراتی انجمن کشتیرانی ، فرم تعهد محضری کالاهای قاچاق خطاب به گمرک ، فرم پیش نویس بارنامه دریایی

ارسال بار از کانادا به ایران به چه صورت است؟

کشتیرانی رابین مارین بواسطه داشتن نمایندگی لاین های بین المللی، جزو معدود شرکت هایی است که سرویس حمل دریایی بصورت بدون تغییر کانتینر از کانادا به ایران و بالعکس را ارائه میکند ، نماینده لاین رابین مارین در کانادا با در اختیار گذاشتن کانتینر به مشتریان و انجام امور بندری ، ارسال بار را برای مشتریان کانادا تسهیل میکند .

لیست اقلام ممنوعه به کانادا

دارو :آنتی بیوتیک ها ، مواد مخدر ، هورمون های رشد ، داروهای تجویزی از جمله مواردی هستند که ورود آنها به استرالیا ممنوع است

محصولات مصرفی :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

حیوانات و گیاهان :مواردی از قبیل وسایل سرامیکی ، فندک سیگار ، کارتهای اعتباری ، اسباب بازی ،نقاشی های مستهجن ، نشانگرهای لیزری و لوازم آرایشی.

کالاهای دفاعی و استراتژیک : مواردی مانند عوامل بیولوژیکی ، مواد هسته ای ، مواد رادیواکتیو و نیترات آمونیوم حساس به امنیت (SSAN)

مالکیت معنوی و موارد فرهنگی : مواردی از قبیل ANZAC ، کالاهایی که دارای تصاویر پرچم یا گلیم ، آثار باستانی ، هنر ، فسیل ها و اسناد تاریخی هستند.

تنباکو و متفرقات : تنباکو،الماس خشن،خون انسان و بافت،لوله های یخ ،شراب، اسپری فلفل، پورنوگرافی،سیگنال های مسدود کننده،دستگاه های خودکشی ،سلولهای بنیادی و پشمی.

سلاح گرم : مواردی از قبیل مهمات ، سلاح گرم ، نشانگرهای پینت بال ، سلاح های گرم و هوای نرم (BB) و قطعات سلاح گرم.

کالاهای خطرناک : مواردی از قبیل مواد منفجره پلاستیکی ، زباله های خطرناک ، مواد تخلیه کننده ازن ، سموم دفع آفات و بیفنیل های پلی کلر.

گیاهان