سرویس حمل دریایی به بندر هامبورگ آلمان

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

بندر هامبورگ آلمان

بندر هامبورگ یک هاب اصلی تجاری در منطقه محسوب می شود که در تناژ واردات و صادرات 50 درصد سهم دارد و چین که مهمترین شریک بندر تجاری هامبورگ است در بخش عملیاتی کانتینر تنها 20 درصد سهم دارد. چین و دفاتر نمایندگی آن در شانگهای و هنگ کنگ بعنوان بازار منطقه از سوی سازمان بازاریابی بندر هامبورگ تقویت می شوند و در حال حاضر نیز نمایندگان بخش لجستیک و حمل و نقل بندر هامبورگ به نقاط مختلف چین سفر کرده اند تا تنوع ارائۀ خدمات از سوی بندر هامبورگ را افزایش دهند.

ارسال بار به مومبا

هامبورگ آلمان

امروزه هامبورگ یک شهر پر رونق در شمال آلمان بوده و تنها اندکی کمتر از دو میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر بر بندر، کارخانه‌های کشتی‌سازی و تجارت بین‌المللی خود استوار بوده و خیلی دور از انتظار نیست که عنصر اصلی حیات آن را آب بدانیم. رودخانه البه که از میان شهر عبور می‌کند، به دو آبراه مجزا تقسیم شده که در کانال‌هایی آجری از میان انبارهای سابقی که امروزه تبدیل به اداره، سکونتگاه و موزه شده‌اند می‌گذرند. دریاچه‌های هامبورگ که به «آلستر» (Alster) بیرونی و درونی شناخته می‌شوند، محورهای اصلی مرکز شهر را شکل داده و راهی برای حمل و نقل به قسمت‌های مسکونی حومه‌ای هستند. کانال‌های موازی و خیابان‌های باریکی، آلستر را به گستره وسیع البه پیوند می‌دهند. برای گردشگران گشت و گذار در این مسیرها جذابیت زیادی خواهد داشت.

بندر هامبورگ آلمان

به گزارش سی نیوز بندر هامبورگ بزرگترین بندر آلمان و سومین بندر بزرگ اروپا است. هرچند این بندر ۱۰۰ کیلومتر با دهانه دریای شمال فاصله دارد، اما کشتی های قاره پیما و تانکرهای عظیم نفت کش نیز در آن پهلو می گیرند. سالانه ۱۳۰ میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری می شود.
مساحت بندر حدود ۷۲۰۰ هکتار بوده که برابر با یک دهم مساحت کل هامبورگ است.
بندر هامبورگ ۹۵۰ بندر در ۱۷۸ کشور را به هم متصل می‌کند.
۱۵۶۰۰۰ فرد/شغل در کلان‌شهر هامبورگ به طور مستقیم و غیر مستقیم به عملکرد بندر وابسته هستند.
۱۲ کیلومتر ساحل در طول رودخانه البه به محوطه بندر نیز تعلق دارد.
بیش از ۱۳۰ پل بندر هامبورگ را به جزایر رودخانه البه متصل می‌کنند.
حدود ۱۷۰۰ شرکت حمل و نقل در هامبورگ دفتر مرکزی دارند.

جابه جایی بار در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی در بندر هامبورگ به ۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید و ۱.۷ درصد افزایش یافت.