ارسال بار دریایی به کینگدائو چین

مشاوره رایگان برای ارسال بار به کینگدائو و صادرات به چین

در این مطلب درباره ارسال بار چین بندر کینگدائو و هزینه و قوانین صادرات به صورت هوایی و همچنین ارسال بار از ایران به چین با کشتی از بندرعباس بصورت یک پکیچ کامل را با هم بررسی میکنیم.

ارسال بار به چین با کشتی بصورت دریایی غالبا به شهر های شانگهای، نینگبو، کینگدائو ، تیانجین ، دالیان و نانشا انجام میشود .

خدمات مشاوره ما شامل اعلام نرخ حمل دریایی ، هزینه حمل دریایی بار به چین، هزینه ارسال بار به کینگدائو می باشد تا مشتریانی که قصد ارسال بار به چین را دارند بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند .

برای استعلام قیمت حمل و اخد مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با شماره های شرکت 91077989-021 و یا ارسال ایمیل در همین صفحه با ما در تماس باشید .

ارسال بار به کینگدائو

ارسال بار به کینگدائو چین

کینگ‌دائو و نیز سینگ دائو یکی از شهرهای کشور جمهوری خلق چین است. جمعیت آن در سال ۲۰۰۸ میلادی برابر ۱،۶۹۱،۱۰۱ نفر تخمین زده شده است . جمعیت آن با حومه بیش از هفت میلیون و سیصد هزار نفر است .

کینگ دائو در استان شاندونگ در شرق چین قرار گرفته است. این شهر، از نظر اداری مستقل و جزور مناطق نیمه استانی چین به حساب می‌آید و در مقایسه با سایر شهرهای چین از بالاترین استانداردهای زندگی برخوردار است.

بندر چینگدائو دارای 4 محوطه بندری به شرح زیر می باشد.

منطقه بندر dagang 

در تاریخ 31 دسامبر 2015، شعبه Dagang ، با چهار پایانه با 18 بندر در ناحیه بندر دگنگ، عمدتا برای حمل دانه، فولاد، اکسید آلومینیوم، کود، زغال سنگ و سایر کالاهای عمومی، تاسیس شد.

منطقه بندر Qianwan

در تاریخ 31 دسمبر 2015،  شعبه Qiangang ، با سرمایه گذاری مشترک QQCT، QQCTU و غرب یونایتد، دهمین پایانه با 36 بندر در منطقه بندر کیوانان، عمدتا برای ظروف، سنگ معدن فلزی، ذغال سنگ، خمیر و دیگر کالاهای عمومی تاسیس شد

منطقه بندر نفت Huangdao

در تاریخ 31 دسامبر 2015، ما از طریق سرمایه گذاری مشترک چینگدائو شیهوا، پنج ترمینال با 11 بار در بندرگاه Huangdao برای محموله های فله مایع تاسیس شد.

منطقه بندر Dongjiakou 

در 31 دسمبر 2013، از طريق شعبه Dongjiakou، QDOT، Huaneng Qingdao، Qingdao Shihua، Mercuria Oil Terminal و Mercuria Logistics، هفت ترمینال با ده اسکله در منطقه Dongjiakou را برای حمل و نقل مواد خام، مایع دیگر محموله عمومی تاسیس شد.

ارسال بار دریایی به چین چقدر زمان میبرد ؟

سوال اکثر مشتریان این است که : ارسال بار دریایی به چین از بندرعباس چقدر زمان میبرد ؟

بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.
بعد از حرکت کشتی ، حدودا 30 تا 35 روز انتقال دریایی آن به بندر کینگدائو چین طول میکشد که بسته به ترافیک دریایی و تراکم کار در بنادر میانی مثل دبی ممکن است این ترانزیت تایم بیشتر شود .

عمده اقلام صادراتی به چین چیست ؟

عمده اقلام صادراتی به چین انواع خشکبار ، مواد پتروشیمی ، مواد معدنی ، مواد اولیه خام می باشد .

ظرفیت عملیاتی بندر کینگدائو

کینگدائو ۱۵.۵۲ میلیون TEU بار را در سال گذشته مدیریت کرد که در مقایسه با آخرین آمار رسمی از این بندر، یعنی ۱۳.۰۲ میلیون TEU در سال ۲۰۱۳ و ۱۴.۵ میلیون TEU در سال ۲۰۱۴، با افزایش روبه‌رو بوده است.

بندر کینگدائو عملیات خود را در سال 1892 آغاز کرد. بندر چینگدائو مرکز مهمی برای تجارت و حمل و نقل بین المللی در غرب اقیانوس آرام است و یکی از بزرگترین بنادر جامع جهان است.