ارسال بار به بندر اودسا اوکراین توسط کشتیرانی رابین مارین با بهترین قیمت و کوتاهترین زمان انجام می گردد.

بندر اودسا اکراین یکی از شهرهای بندری کشور اوکراین در کرانه دریای سیاه است.شمار ساکنان بندر اودسا اکراین در حدود ۱٫۱ میلیون نفر است و چهارمین شهر بزرگ اوکراین به‌شمار می‌آید. اودسا بزرگ‌ترین شهر کرانه دریای سیاه است و مرکز استانی است به نام استان اودسا. شهر اودسا بر روی تپه‌هایی پیرامون بندرگاهی کوچک ساخته شده‌است.

این بندر دارای 141 هکتار زمین ، 54 لاین پهلوگیری در طول 9000 متر ،دارای پذیرش کشتی با بیشترین ابعاد طولی تا 330 متر ، عرضی 40 متر و ارتفاعی تا 13 متر می باشد.

ظرفیت های عملیاتی این بندر امکان بارگیری بیش از 21 میلیون تن بار خشک و 25 میلیون تن بار فله در سال را فراهم می کند. ترمینال های کانتینری بندر اودسا امکان جابجایی یش از 900.000 TEU در سال را فراهم کرده اند. ترمینال مسافری این بندر قادر به سرویس دهی تا 4 میلیون گردشگر در سال می باشد.

انواع مختلفی از کالاها مانند نفت و محصولات نفتی بصورت فله، گاز مایع، روغن های گرمسیری و گیاهی، روغن های فنی،انواع ظروف در اندازه های مختلف، فلزات آهنی و غیر آهنی، سنگ آهن، آهن چای، قند خام بدون چربی، غلات ، محموله های مختلف در کیسه ها، جعبه ها، بسته ها، کیسه های بزرگ و واحدهای بارگیری مجتمع، در بندر حمل می شود. محموله هایی که به طور بالقوه خطرناک هستند، یک استثنا هستند. جزر و مد بستگی به نیروی باد و مدت زمان آن، بین 0.6-1 متر است.

چقدر در کانتینر میتوان بارگیری کرد؟ ابعاد کانتینر 20 فوت و 40

اینکوترمز CFR چیست ؟ وظایف خریدار و فروشنده در CFR چیست ؟

دموراژ چیست ؟ تعرفه دموراژ چقدر است ؟ وجه سپرده کانتینر

ترمینال نفت و گاز

ترمینال نفت و گاز بندر اودسا اکراین دارای دو اسکله تخصصی برای گاز طبیعی (پروپان بوتان، پره ها 4 و 7) و یک پارک مخزن واقع در دو کیلومتری از بندر که دارای 6000 مترمکعب (210،000 فوت مربع) است. این ترمینال دارای ظرفیت بارگیری 700،000 تن گاز طبیعی مایع در سال است.

محصولات سوخت از طریق خط لوله به مخازن انبار سوخت منتقل می شود. انبار ها دسترسی به خطوط راه آهن و قابلیت های پمپ را برای انتقال محصولات سوخت به ریل های مخزن دارند.

ترمینال نفت و گاز بندر اودسا اکراین ، ظرفیت ترافیکی سالانه 25،500،000 تن در سال دارد:

15،300،000 تن نفت
6،200،000 تن نفت خام
2،500،000 تن روغن دیزلی
800،000 تن محصولات نفتی (بنزین و نفت گاز خلاء)
700،000 تن گاز مایع.
ترمینال نفت و گاز دارای یک سیستم حفاظتی خودکار (پرده آب و فوم) است. در بنادر آکواریوم (آبهای حاره) قایق ها و جمع کنندهای نفت به طور دائم در حال گشت زنی هستند .این بندر دارای ایستگاه تصفیه آب بادی است

ارسال بار به اکراین

ارسال بار به هند

ارسال بار به هنگ کنگ

موقعیت بندر ادسا اوکراین در نقشه

استعلام قیمت ارسال بار به بندراودسا اوکرایننرخ کرایه حمل دریایی

برای آگاهی از آخرین قیمت حمل دریایی به بندر اودسا اوکراین لطفا در

صفحه استعلام نرخ کرایه حمل و نقل دریایی

درخواست خود را وارد کنید ، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.