شرکت کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی رابین مارین با دارا بودن دفتر رسمی در کانادا امکانات مناسبی برای ارسال بار به کانادا برای مشتریان خود فراهم آورده است .

امروزه مشتریان زیادی برای، ارسال و صادرات مبلمان به کانادا، ارسال و صادرات صنایع دستی‌ به کانادا، ارسال و صادرات میوه به کانادا، ارسال و صادرات سبزیجات به کانادا، ارسال و صادرات قارچ به کانادا، ارسال و صادرات خشکبار به کانادا، ارسال و صادرات زعفران به کانادا، ارسال و صادرات بار تجاری به کانادا، ارسال و صادرات وسائل رستوران به کانادا، ارسال و صادرات تنور به کانادا، ارسال و صادرات چینی آلات به کانادا ، ارسال و صادرات وسائل منزل به کانادا، ارسال و صادرات فرش به کانادا، ارسال و صادرات تابلو فرش به کانادا ، ارسال و صادرات گیاهان دارویی به کانادا ، ارسال و صادرات عرقیجات به کانادا، ، ارسال و صادرات ترشیجات به کانادا درخواست دارند که شرکت رابین مارین با ارائه سریعترین و مطمئن ترین سرویس هفتگی پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان می باشد.
کشتیرانی رابین مارین با داشتن دفتر رسمی در کانادا امکان ارائه خدمت سرویس درب تا درب را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این شرکت توانایی ارسال بار به کانادا و ترخیص کالا در کانادا و ارسال بار تا درب منزل و یا کارخانه در کانادا را دارد. تخصص ما ارسال لوازم منزل مهاجرین از داخل خانه در ایران تا درب منزل در کانادا میباشد.

خدمات ما شامل حمل بار دریایی، ارسال بار هوایی ، حمل زمینی، ایزو تانک ، فلکسی تانک ،بار فله ،حمل خرده بار، بالک، بسته بندی، ex work، Door to door، میباشد.. برای استعلام قیمت حمل بصورت آنلاین لطفا درخواست خود را در اینجا وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی درخواست های شما باشند.