حمل هوایی

تجربه بلند مدت ما در حمل بار هوایی در کنار شبکه گسترده و ارتباط عمیق با اغلب ایرلاین ها این امکان را در اختیار ما میگذارد تا سرویس هوایی سریع ، مطمئن با قیمتی رقابتی ، ارائه دهیم .

ارسال بار با شرایط خاص از قبیل محدودیت زمانی ویا بارهای قیمتی نیازمند راه حلی سریع منعطف و امن دارد . سرویس حمل هوایی ما سریع ، منعطف و خلاقانه که همیشه سروقت و همیشگی می باشد.ما هرگز کاری نمیکنیم که مجبور به عذرخواهی باشیم.

فریت بار به فرودگاه امام خمینی از اقصی نقاط جهان

شرکت رابین مارین بواسطه داشتن نماینده در اقصی نقاط جهان ، امکان تحویل کالا یا بار از درب فروشگاه ، کارخانه و یا انبار در هر شهری از جهان و ارسال هوایی به فرودگاه امام خمینی را میسر کرده است .

 

حمل هوایی

ارسال بار با شرایط خاص از قبیل محدودیت زمانی ویا بارهای قیمتی نیازمند راه حلی سریع منعطف و امن دارد . سرویس حمل هوایی ما سریع ، منعطف و خلاقانه که همیشه سروقت و همیشگی می باشد.ما هرگز کاری نمیکنیم که مجبور به عذرخواهی باشیم .

  • Fast Transit Time
  • Consolidate
  • Airline Container Loading Scheduled Cargo Arrivals & Departures
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی
  • Commercial Invoice , Packing List , Insurance Coverage
  • Cargo Survey
  • کنترل کمی و کیفی بار قبل از حمل

مراحل فریت/حمل بار هوایی از فرودگاه امام خمینی

  1. ارسال کارشناس متخصص بسته بندی به محل و بازدید رایگان و ارائه مشاوره در مورد نوع بسته بندی مورد نیاز و متناسب با بار
  2. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد و تهیه لیست بسته بندی از کالا
  3. بارگیری و حمل محموله به فرودگاه
  4. انجام امور گمرکی و تشریفات مربوطه
  5. صدور بارنامه هوائی
  6. پیگیری بار

حمل بار هوایی بین المللی در حال حاضر از طریق فرودگاه امام خمینی صورت میگیرد و نرخ کرایه حمل خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی بر حسب وزن و حجم محموله مشخص و به مشتریان اعلام میگردد.

محاسبه وزن و حجم کالا

نحوه محاسبه وزن بارنامه از موارد بسیار مهم ارسال بار هوایی بشمار می آید . توجه داشته باشید که در حمل و نقل هوایی دو واحد ” وزن حقیقی ” یا ( Gross Weight ) و وزن حجمی یا ( Volume weight ) مورد محاسبه قرار می گیرد . وزن حقیقی وزن نشان داده شده روی باسکول یا ترازو میباشد و وزن حجمی مربوط به کالاهایی میشود که ابعاد بیشتری نسبت به وزن خود دارند و از فرمول زیر محاسبه میشود.

وزن حجمی =6000/( طول * عرض * ارتفاع )

در اشکال غیر همگون یا غیر متعارف ، بزرگترین طول ، بزرگترین عرض و بزرگترین ارتفاع بسته به سانتیمتر اندازه گیری شده و حاصلضرب اعداد فوق بر عدد 6000 تقسیم شود . عدد بدست آمده وزن حجمی کالا می باشد .

بطور استاندارد و برای درک بهتر وزن حجمی بسته با ابعاد طول و عرض و ارتفاع 100 سانتیمتر ،

(1متر طول * 1 متر عرض * 1 متر ارتفاع )/6000 =167 کیلوگرم

  • بین دو وزن حقیقی و وزن حجمی ، آن وزنی مورد محاسبه برای کرایه حمل قرار میگیرد که بیشترین رقم را بین وزن حجمی تمام بسته ها و وزن حقیقی تمام بسته ها داشته باشد .
  • هرچه وزن بار بیشتر کرایه حمل هوایی کمتر .