سرویس حمل دریایی به شانگهای چین

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

شانگهای چین از جمله بنادر مهم شرق آسیایی است که اغلب صادر کنندگان و تجار بزرگ ایرانی، بدنبال تجارت و مبادله کالا بصورت دریایی با آن می باشند .واردات از بندر شانگهای چین به ایران بصورت دریایی ، خرده بار ( گروپاژ LCL ) و فول کانتینر (FCL) ، با کمترین ترانزیت تایم و مناسب ترین قیمت توسط کشتیرانی رابین مارین، بعنوان مالک کانتیرهای 20 فوت، 40 فوت، 40 فوت یخچالی، فلت رک، اوپن تاپ انجام میگردد .

ارسال بار به کینگدائو

بندر شانگهای چین

شانگهای در زبان چینی به معنای ” بر فراز دریا ” می باشد . این شهر در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ‌تسه قرار دارد و با فاصله اندکی از اقیانوس آرام واقع شده است. این شهر بزرگترین شهر تجاری در شرق دور (خاور دور) و پس از نیویورک و لندن سومین مرکز بزرگ مالی در جهان به حساب می آید

شانگهای چین

شهر شانگهای به دو بخش توسط رودخانه تقسیم می‌شود.که بخش شرقی که ناحیه تازه ساخت آن و با معماری جدید می‌باشد پودونگ و شرق آن شانگهای نام دارد که در منتهی‌الیه غربی آن فرودگاه خونچای که مربوط به پروازهای داخلی است قرار دارد.همچنین فرودگاه اصلی شانگهای در منطقه پودونگ واقع است که با یک مونوریل خارج شهری به شهر شانگهای وصل می‌شود.

از نکات جالب این شهر در حال حاضر منطقه شانگهای اکسپو ۲۰۱۰ است که مربوط به نمایشگاه بین‌المللی در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. زبان مردم این منطقه بیشتر چینی است.شانگهای شبیه‌ترین شهر جهان به نیویورک است و همچنین باعث شده تا خیلی‌ها این شهر را نیویورک شرق بنامند. شانگهای قلب تپنده اقتصاد کشور چین است و می‌توان همه جای شهر از این مسئله مطمئن شد.شانگهای بین شهر های بندری مهمپکن و گوانگجو واقع است

پکن چین 

جمهوری اسلامی ایران علاوه بر داشتن سفارت در شهر پکن، به دلیل اهمیت استراتژیک و سیاسی در شهر شانگهای هم کنسولگری دارد. (کشور ما در شهرهای گوانگجو و هنگ کنگ هم دارای کنسولگری است). ایرانیان زیادی در این شهر به سکونت و تجارت مشغولند و همه ساله ایرانیان زیادی برای تجارت و گردش به این شهر سفر می کنند.

علاوه بر شانگهای ، امکان ارسال و صادرات بار واردت بار به/از بنادر کینگدائو ، نینگبو ، تیانجین ، دالیان و سایر بنادر اصلی و رودخانه ای چین به بندر عباس ، بندر بوشهر ، بندر خرمشهر میباشد .