ارسال اثاثیه منزل با کشتی بصورت مستقیم به سیدنی، ملبورن،  پرث، آدلاید، فریمنتال، توسط کشتیرانی رابین مارین با بهترین قیمت انجام می گردد.

آیا اثاثیه منزل را بفروشم و در استرالیا خانه ای مبله با تمام لوازم زندگی بخرم ؟

و یا

لوازم منزل خود را از ایران به استرالیا ارسال کنم ؟

کدام روش ارزان تر و مقرون بصرفه تر است؟

اینجاست که یک شرکت کشتیرانی که متخصص ارسال لوازم منزل میباشد،میتواند در پیدا کردن جواب به شما کمک کند . چگونه ؟ با مشاوره و آگاهی دادن از هزینه های حمل یک کانتینر لوازم منزل از درب منزل در ایران تا گمرگ سیدنی شما میتوانید این ارقام را باهم مقایسه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید .

مراحل ارسال اثاثیه منزل با کشتی به استرالیا

مرحله اول

بازدید کارشناس بسته بندی

بازدید کارشناس بسته بندی از لوازم منزل برای تخمین نوع کانتینر مورد نیاز و برآورد ملزومات بسته بندی

مرحله سوم

بسته بندی اثاثیه و تهیه لیست

حمل جعبه چوبی های ساخته شده به همراه ملزومات بسته بندی به منزل مشتری و بسته بندی تمام اقلام طبق استاندارد صادرات و تهیه Packing list از اسباب و اثاثیه منزل

مرحله پنجم

انجام امور گمرکی ، گند زدایی و پلمپ کانتینر

انجام پروسه گندزدایی (Fumigation) و صدور گواهینامه معتبر ، بدون وجود این گواهینامه اجازه ترخیص کالا در برخی از کشورها صادر نمیشود.

انجام کلیه امور گمرکی و پلمپ در گمرک شهریار ارسال کانتینر به بندرعباس

مرحله دوم

عقد قرارداد

ارسال پیش فاکتور برآورد هزینه های حمل و بسته بندی برای مشتری

، عقد قرارداد حمل در صورت تایید پیش فاکتور و دریافت پیش پرداخت ،

مرحله چهارم

ارسال کانتینر به درب منزل

ارسال کانتینر سوار بر کامیون های کوچک مخصوص تردد شهری،به درب منزل و بارچینی توسط کارشناسان و نیروهای متخصص بارچین

مرحله ششم

ارسال با کشتی

بعد از رسیدن کانتینر در بندرعباس ، کانتینر در محوطه کانتینر های پر قرار گرفته و آماده سوار شدن به کشتی میباشد ، طبق برنامه حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار ورود کشتی بماند تا بارگیری انجام شود . کشتیرانی رابین مارین شما را از آخرین وضعیت کشتی در هر لحظه مطلع میکند .

ارسال بار به آلمان

ارسال بار به نیوزلند

ارسال بار به کانادا

سوالات متداول در زمینه ارسال لوازم منزل به سیدنی

  • شخصی که به عنوان گیرنده بار در استرالیا معرفی میشود باید دارای مدرک اقامت باشد و بار در استرالیا فقط فقط به شخصی که نامش در مدارک بارنامه به عنوام گیرنده قید شده است تحویل میگردد.
  • شخصی که به عنوان فرستنده بار در ایران معرفی میشود نیاز به داشتن مدرک خاصی نمیباشد.
  • برای ارسال لوازم منزل به استرالیا نیاز به کارت بازرگانی می باشد.در صورت نداشتن کارت بازرگانی ، میتوانید از کارت بازرگانی نمایندگان شرکت رابین مارین با ضوابط خاص استفاده نمایید.

سوال اکثر مشتریان این است که : ارسال لوازم منزل به استرالیا چقدر زمان میبرد ؟

  • بسته بندی بار برای یک کانتینر 20 فوت 2 روز و یک کانتینر 40 فوت 4 روز زمان میبرد.
  • بعد از تهیه packing list که شرح کالای داخل کانتینر میباشد حدود 1 هفته زمان میبرد تا تاییدیه بار گرفته و کانتینر به درب منزل ارسال شود
  • از زمانی که چیدمان اثاثیه، در کانتینر انجام شد 72 ساعت زمان میبرد تا کانتینر به گمرگ شهریار منتقل ، امور گمرکی انجام و به بندر عباس ارسال گردد و درمحوطه در انتظار بارگیری در کشتی می ماند.
  • بسته به زمان حرکت کشتی ممکن است تا یک هفته در انتظار لود شدن در کشتی زمان ببرد.
  • بعد از حرکت کشتی ، حدودا 40 الی 45 روز انتقال دریایی آن به سیدنی استرالیا طول میکشد.

برای اطلاع از نرخ های حمل دریایی بار از طریق سایت رابین مارین درخواست خود را ارسال فرمایید ، کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست های شما پاسخ میدهند . لطفا درخواست خود را از اینجا ارسال بفرمایید .

کشتیرانی رابین مارین برای رزرو کانتینر و امر بسته بندی ، از شما دعوت میکند تا در شرکت حضور پیدا کرده و پس از امضا قرارداد و دریافت پیش پرداخت شروع به رزرو کانتینر و ساخت جعبه های چوبی با ابعاد کالای شما کند .سپس در روزی که مشتری بما اعلام میکند تیم بسته بندی ما در منزل مشتری حاضر شده و شروع به بسته بندی میکنند ، در مرحله بعد کانتینر درب منزل حاضر شده و بارچینی انجام میگردد . برای امور گمرکی نیازی به حضور صاحب بار نمیباشد و نمایندگان ما در کمترین زمان ممکن امور گمرکی را انجام میدهند.

ما 2 نوع کانتینر برای حمل لوازم منزل داریم

  1. 20فوت ( اصطلاحا کوچک ) با ابعاد 6متر طول 2.30 عرض 2.30 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 21000 کیلو بارکانتینر ۲۰ فوت
  2. 40فوت ( اصطلاحا بزرگ ) با ابعاد 12 متر طول 2.30 عرض 2.60 ارتفاع و قابلیت بارگیری تا 25000 کیلو بارکانتینر 40 فوت

آیا کانتینری که درب منزل بار داخلش چیده میشود در طول زمان ارسال عوض میشود ؟

خیر به هیچ عنوان ، همان کانتینری که جلوی درب منزلتان بار داخلش چیده شده ، و دارای شماره کانتینر منحصر بفردی مییاشد که میتوانید شماره آن را یادداشت و در استرالیا آن را دوباره چک کنید ، همان کانتینر بار شما را تا مقصد حمل میکند و اصلا اصلا بار چیده شده در کانتینر در هیج جای مسیر تخلیه و دوباره بارگیری نمیگردد . در ضمن اینکه کانتینر پلمپ شده و تا رسیدن به مقصد نهایی این پلمپ باز نمیشود .

سوال مهم بعدی این است که هزینه های ارسال کدام نوع کانتینر بصرفه تر است؟

هزینه های یک کانتینر 40 فوت هیچوقت 2 برابر هزینه های یک کانتینر 20 فوت نیست ، اگر کل هزینه ارسال یک کانتینر 20 فوت برفرض 1000 یورو باشد هزینه ای ارسال یک کانتینر 40 فوت 1600 یورو میباشد که از 2 برابر کمتر میباشد. ولی از لحاظ ظرفیت حجم بارگیری 2 برابر یک کانتینر 20 فوت جا دارد.(از لحاظ وزن قابل حمل 4000کیلو بیشتر است).

استعلام قیمت ارسال بار به بندر سیدنی، ملبورن، آدلاید، فریمنتال و پرثنرخ کرایه حمل دریایی

برای آگاهی از آخرین قیمت حمل دریایی به بندر سیدنی بندر ملبورن بندر پرث بندر فریمنتال بندر آدلاید استرالیا لطفا در صفحه استعلام نرخ کرایه حمل و نقل دریایی

درخواست خود را وارد کنید ، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

موقعیت شهر سیدنی در نقشه