ارسال بار به بندر ونکوور کانادا توسط کشتیرانی رابین مارین با بهترین قیمت و کوتاهترین زمان انجام می گردد.

ونکوور به عنوان یکی از قابل زندگی ترین شهرها در جهان مورد تحسین قرار گرفته است. ونکوور ترکیبی از جاذبه های شهری و طبیعی، ترکیبی از غذا برای انواع مختلف مسافر با سلایق گوناگون ارائه می دهد. بازدید کنندگان شهر، محل این بندر که در قلب مرکز شهر ونکوور قرار گرفته را دوست خواهند داشت، در حالی که علاقمندان به تاریخ از پیاده روی در گاس تاون، یکی از قدیمی ترین محله های کانادا، واقع در حدود ۱ مایلی جنوب شرقی بندر لذت خواهند برد. به علاوه علاقه مندان به فضای باز از انتخاب فعالیت های تفریحی موجود در پارک ۱۰۰۰ هکتاری استنلی شاد خواهند شد.

ونکوور شهری ساحلی در کلمبیای بریتانیایی در کشور کانادا است. این شهر مرکز شهر بزرگ ونکوور است که حدود 2.3 میلیون نفر جمعیت دارد و سومین کلان شهر بزرگ کشور و پرجمعیت ترین شهر در کانادای شرقی می باشد. شهر ونکوور با 640 هزار نفر جمعیت، هشتمین شهر بزرگ در بین شهرهای کانادایی می باشد.

این جزیره به شکل مربعی عجیب است که محیطی به وسعت 55 کیلومتر دارد. برخلاف سایر جزایر تایلندی مثل پوکت، جزیره ی سامویی بسیار ناهموار و کوهستانی است و تنها در حاشیه ی جزیره منطقه ای صاف و هموار یافت می شود و به همین دلیل در اینجا آسمان خراشی نمی بینید و خانه ها همگی کوتاه و کوچک هستند. 90% از تاریخ این جزیره به پرورش نارگیل اختصاص داشته اما بازرگانان و مسافران چینی هم تاثیراتی بر اقتصاد این ناحیه گذاشته اند. این جزیره معماری و فرهنگ منحصر به فردی دارد که با زیبایی طبیعت بکر در هم آمیخته شده اند.

قوم گاستون در اطراف یک کارگاه نجاری مستقر شدند که در سال 1867 ساخته شده بود و بعدها به گرانویل تغییر نام داد. هنگامی که قرار شد یک خط آهن از کنار این منطقه عبور کند، نام ونکوور را به خود گرفت و در سال 1886 رسما به یک شهر مستقل تبدیل شد. بندر “مترو ونکوور” نام جدید بندر ونکوور است که امروزه از جمله بنادر شلوغ و بزرگ کانادا می باشد و از لحاظ تناژ، چهارمین بندر بزرگ آمریکای شمالی به حساب می آید.

براساس یک سری ارزیابی های انجام شده در مجله های اقتصادی، ونکوور برای بیش از یک دهه جزو برترین مناطقی بوده که در جهان به عنوان “مناطق مناسب زندگی” انتخاب شده اند. همچنین واحد اقتصادی EIU وکنکوور را در پنجمین سال پیاپی به عنوان اولین شهر از 10 شهر مناسب برای سکونت در جهان انتخاب نموده است. خوزه ماریا ناروائز اسپانیایی اولین شخص اروپایی بود که در سال 1791 برای اولین بار به منطقه ای که امروزه Point Grey و Burrard نام دارد قدم گذاشت. اما نام این شهر به افتخار جورج ونکوور نامگذاری شده که در سال 1792 بندر Burrard را کشف نمود و به نقاط مختلف شهر اسامی انگلیسی داد

بندر ونکوور کانادا از آمادگی این بندر برای پذیرش کشتی های با ظرفیت 18 هزار TEU در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش گروه بین الملل مانا، تجهیز بندر ونکوور به دو جرثقیل کشتی به ساحل حاکی از آمادگی این بندر برای پذیرش کشتی های غول پیکر به ظرفیت 18 هزار TEU است. 
مقامات کانادایی به منظور رقابت با رقبای آمریکایی خود اقدام به احداث زیرساخت های لازم و پذیرش کانتینربرهای غول پیکر کرده است.
دو جرثقیل نامبرده در بزرگ ترین کارخانه سازنده جرثقیل دنیا یعنی شانگهای ژنوهوا ساخت شده اند و هر کدام 23 ردیف کانتینر ارتفاع می گیرند و از بزرگ ترین جرثقیل ها در آمریکای شمالی محسوب می شوند.

استعلام قیمت حمل از/به ونکوور

برای استعلام نرخ حمل بار دریایی به/از بندر ونکوور لطفا در اینجا اطلاعات بار خود را وارد تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را از آخرین قیمت ها مطلع کنند.

موقعیت بندر ونکوور در نقشه