سرویس حمل دریایی به روتردام هلند

کشتیرانی رابین مارین نماینده لاین های بین المللی فعال در ایران با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران

روتردام هلند از جمله بنادر مهم اروپایی است که اغلب صادر کنندگان و تجار بزرگ ایرانی، بدنبال تجارت و مبادله کالا بصورت دریایی با آن می باشند .واردات از بندر روتردام هلند به ایران بصورت دریایی ، خرده بار ( گروپاژ LCL بصورت زمینی) و فول کانتینر (FCL بصورت دریایی) ، با کمترین ترانزیت تایم و مناسب ترین قیمت توسط کشتیرانی رابین مارین، بعنوان مالک کانتیرهای 20 فوت، 40 فوت، 40 فوت یخچالی، فلت رک، اوپن تاپ انجام میگردد .

بندر روتردام

بندر روتردام بزرگترین بندر اروپا است که در شهر روتردام هلند قرار دارد. از سال 1962 تا سال 2004، این بندر بعنوان شلوغ ترین بندر در جهان شناخته میشود که این رتبه بعد ها توسط سنگاپور و سپس شانگهای پس گرفته شد . در سال 2011، بندر روتردام 12 امین بندر بزرگ کانتینری 20 فوت (سال2009: رتبه دهم، سال 2008: رتبه نهم، سال 2006: رتبه ششم) بود. در سال 2012، روتردام شانزدهمین بندر جهان از لحاظ بارگیری محموله سالانه بود.

ارسال بار به مومبا

بندر روتردام هلند

اهمیت بندر روتردام بخاطر صنعت پتروشیمی و خدمات جابجایی کانتینر ها میباشد.0 بندر به عنوان یک نقطه حمل و نقل مهم برای حمل و نقل کالاهای عمده و دیگر بین قاره اروپا و سایر نقاط جهان عمل می کند. از محصولات روتردام توسط کشتی، رودخانه بارج، قطار یا جاده حمل می شود. از سال 2000، Betuweroute، راه آهن سریع حمل و نقل از روتردام به آلمان، در حال ساخت است.

بخش های بندر روتردام هلند

بخش هلندی این راه آهن در سال 2007 افتتاح شد. پالایشگاه های نفتی بزرگ در غرب شهر واقع شده اند. رودخانه مااس و راین همچنین دسترسی بسیار خوبی به سرزمین اصلی را فراهم می کند.
در بندر روتردام، سالانه صدها میلیون تن بار حمل می شود. نمودار زیر شامل ارقام بر اساس نوع بار، کالاهای ورودی و خروجی و مقایسه سال 2016 با سال 2015 می باشد.
24 متر درفت
بخش EECV-Port بندر روتردام دارای 24 متر درفت میباشد .با این درفت ، بندر روتردام تبدیل به یکی از 2 مکان مجهز موجود برای یکی از بزرگترین کشتیهای بار فله در جهان شده است 23 متر (75 پا) درفت کشتی تنها 1 متر (3 پا) اززیرآهن ته کشتی را بیرون باقی میگذارد ، بنابراین فقط در یک جزر و مد دریایی دچار محدودیت میشود.